Vyššie zisky vďaka vonkajšej reklame

Vonkajšia reklama nie je iba o prenájme billboardu, ale predovšetkým o premyslenej stratégií, znalosti cieľovej skupiny a dobrej taktike. Poradíme vám, aké tipy a triky v outdoorovej reklame fungujú, a poskytneme vám užitočné návody a best practices, aby ste z prenájmu reklamných plôch získali maximum. Upozorníme vás na chyby, ktorých sa inzerenti veľmi často dopúšťajú a stoja ich čas aj peniaze. A naopak vám ukážeme, ako na skvelú vonkajšiu kampaň, ktorá vám privedie nových zákazníkov a zvýši zisk.

Nechajte si poradiť: Viete, ako si vybrať ten pravý billboard? My áno. A s jeho výberom vám radi pomôžeme.

Typické chyby pri prenajímaní billboardov

Pripravili sme pre vás prehľad najčastejších prešľapov spojených s tvorbou a realizáciou billboardovej kampane. Pokiaľ sa chcete pri prvom prenájme billboardov vyhnúť problémom, nechajte si poradiť od špecialistu na vonkajšiu reklamu Martina Chytrého, ktorý upozorňuje na typické nešváry na strane klientov aj bežné problémy sprevádzajúce billboardovú kampaň. Pokračovanie textu...

Billboardy a cena: Koľko zaplatíte za billboard?

Ceny billboardových plôch sa od 90. rokov príliš nezmenili. Billboardová plocha v dobrej lokalite s peknou viditeľnosťou vás vyjde 100 – 160 Eur. K týmto nákladom pripočítajte cenu za grafický návrh aj kreatívu a tlač samotného plagátu. Cenu celej kampane potom ľahko spočítate podľa množstva plôch, na ktoré chcete nechať svoju reklamu vylepiť. Pokračovanie textu...

Kedy sú billboardy vyhodené peniaze?

Billboard vám môže poslúžiť rovnako kvalitne ako UXák SEO špecialistom, ktorý vyladí váš web, alebo HRistka, ktorá naláka päť nových zamestnancov. Billboardy to dokážu tiež. Musíte však dobre poznať svoju cieľovú skupinu a vedieť, kde sa pohybuje. Udržiavaťdlhodobo dobrú kvalitu, dokázať v prevádzkarni z návštevníkov urobiť zákazníkov a mať voľnú kapacitu na nové zákazky. Samozrejme sú aj prípady, kde billboard naozaj nič nevyrieši- a o tých si povieme dnes. Pokračovanie textu...

Billboardy umožňujú perfektné zacielenie reklamy

Vonkajšia reklama umožňuje vďaka správnej polohe billboardov presné zacielenie potenciálnych zákazníkov. Opakovane ich oslovuje, preto je ľahko zapamätateľná. Billboardy navyše efektívne pôsobia na ľudské emócie. Zákazníci vonkajšiu reklamu vnímajú ako menej rušivú a obťažujúcu než online kampane, ktoré im nekontrolovane vyskakujú na internete. Pokračovanie textu...

Chyby, ktorých sa inzerenti často dopúšťajú a ako sa im vyvarovať

Vonkajšia reklama bola historicky jednou z prvých príležitostí, ako sa na trhu zviditeľniť. Aj dnes je medzi firmami populárnou voľbou. Billboardy sú totiž univerzálnym médiom, vďaka ktorému je možné zasiahnuť až 92% obyvateľstva v regióne a v porovnaní s inými typmi offline reklamy sú veľmi lacné. Aby však vonkajšia reklama fungovala, je nutné ju robiť správne. Pokračovanie textu...

Ako využiť silu vonkajšej reklamy na maximum

Keď idete do práce, kde všade sa stretávate s billboardami? Koľko z nich si zapamätáte alebo vás zaujmú? Vonkajšia reklama je lacným a efektívnym nástrojom propagácie, s vysokou návratnosťou a veľkým potenciálom, avšak aby sme z nej získali čo najviac, je potrebné sa držať určitých zásad, aby reklama bola čo najviac efektívna. Pokračovanie textu...

Viete, ako si vybrať ten pravý billboard? My áno

Keď idete po ulici, koľko reklamných plôch vidíte? Ako spotrebiteľ uvidíte desiatky billboardov, ale koľko z nich vás zaujalo? Koľko z nich si pamätáte? Výsledná cifra nebude nijako ohromujúca. Vonkajšia reklama môže byť veľmi dobrým nástrojom, ako dosiahnuť vaše ciele. Musí sa však robiť správne. Aby vás bolo vidieť v mori konkurencie, potrebujete zaujímavý grafický návrh a chytľavý slogan. Tým však nemáte ani zďaleka vyhrané - billboardy musia byť na správnom mieste. Pokračovanie textu...