Mesačný prenájom billboardu vyjde na 80 až 120 eur. K tomu je nutné pripočítať drobný poplatok za tlač papierového plagátu. Jeho výlep je zahrnutý v cene prenájmu. Cenu celej kampane potom ľahko spočítate podľa množstva plôch, na ktoré chcete nechať svoju reklamu vylepiť.
Medzi podnikateľmi ešte stále panuje presvedčenie, že reklama na billboarde je drahá a nedostupné. Pravdepodobne je to relikt z 90. rokov – v tom čase totiž prenájom billboardu stál podobnú čiastku ako dnes – avšak vtedy to zodpovedalo priemernej mesačne mzde. Relatívna cena billboardov teda rapídne klesla: aj dnes stojí billboard okolo 100 eur mesačne. „Billboardy najlacnejšie zaobstaráte u malých, regionálnych billboardových agentúr. U nich zoženiete reklamné plochy za 80-120 euro. Oproti tomu drahšie sú veľké agentúry, ktoré disponujú celorepublikovou sieťou billboardov. U nich inzerujú veľké firmy, a preto si môžu dovoliť účtovať vyššie ceny," komentuje situáciu na trhu billboardov odborník na vonkajšiu reklamu Martin Chytrý. Ako porovnávač cien na trhu funguje portál mojeBillboardy.sk - zadajte si dopyt a obdržíte ponuky voľných billboardov od všetkých agentúr vo Vašej lokalite.
Cenu billboardovej plochy určuje celý rad aspektov. Najdôležitejšia je atraktívnosť plochy – teda jej lokalita, blízkosť pri frekventovanej ceste, vysoká prejazdnosť vozidiel a zároveň aj hojný výskyt chodcov. Zásadná je tiež viditeľnosť plochy. Ideálny billboard stojí po pravej strane vozovky, natočený kolmo k smeru jazdy – tak aby naň vodiči mali dobrý výhľad. Viac pozornosti upútajú samostatne stojace billboardy. „Atraktívne billboardy sa vypredajú vždy ako prvé. Preto si treba zadať dopyt včas, v predstihu pred zvažovaným termínom prenájmu,“ dopĺňa Martin Chytrý.